Kilka uwag:
Oto garść praktycznych
uwag:
- Wnioski złożone na starych formularzach są NIEWAŻNE i nie będą mogły zostać rozpatrzone. Jeśli złożyłeś taki wniosek - skontaktuj się z Komisją w celu odzyskania dokumentacji i złóż wniosek prawidłowo - przez USOSweb.
- Wniosek złożony wyłącznie w USOSweb jest niewystarczający - po zatwierdzeniu należy go wydrukować, podpisać i złożyć wraz z załącznikami do Sekretariatu/Komisji Stypendialnej jednostki.
- Warunkiem złożenia Wniosku o miejsce w Domu Studenta jest wypełnienie nowego Oświadczenia o dochodach. Dopiero po złożeniu Oświadczenia możliwe będzie wygenerowanie wniosku. Oświadczenie wypełnia się na podstawie dokumentów za rok 2011, wydanych po 15 maja 2012 r.
- Jeśli adres zamieszkania, który wyświetla się podczas składania wniosku jest nieprawidłowy należy go zmienić w Dziekanacie/Sekretariacie jednostki. Po dokonaniu zmiany złożenie wniosku z prawidłowymi danymi będzie możliwe dopiero kolejnego dnia.
- Odległość między miejscem zamieszkania a uczelnią należy obliczyć, jako adres docelowy podając: ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, Warszawa.
- Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie odległości, czyli wydruk z ogólnodostępnego, internetowego serwisu map. Na wydruku powinna znajdować się mapa i ilość kilometrów.
- Lista dokumentów, potrzebnych do weryfikacji sytuacji materialnej studenta drukuje się na Oświadczeniu o dochodach jako załączniki.
- Wysokość składki na ubezpieczenie zdrowotne, zgodnie ze znowelizowaną Ustawą o świadczeniach rodzinnych ustala się na podstawie zaświadczenia z ZUS.
- Wnioski zostaną rozpatrzone do dn. 15 lipca. W ciągu 14 dni od otrzymania decyzji na piśmie można złożyć pisemne odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej dla Studentów.
Studenci pierwszego roku studiów składają w swojej wnioski o przyznanie miejsca w Domu Studenta w ciągu 10 dni od złożenia dokumentów wymaganych w czasie rekrutacji, w wersji papierowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz